Lempäälän Urheiluautoilijat järjestää arvonnan jäsenistölleen oikeudesta ostaa JM Opel Ascona hintaan 1500€.

Arvonta-aika on 1.11.-13.11.2020.
Arvonta suoritetaan seuran yhdistetyssä tili-ja vuosikokouksessa lauantaina 14.11.2020.

Jokaisella Lempäälän Urheiluautoilijoiden seuran jäsenellä on oikeus tehdä yksi (1) ostotarjous autosta, ostotarjouksella ei ole maksua.
Ostotarjouksen tekeminen velvoittaa ja edellyttää ostamaan auton 1500€ hintaan.

Voittavan ostotarjouksen tekijä sitoutuu ostamaan auton siinä kunnossa kun se on kuvien perusteella. Autolle ei järjestetä erillistä näyttöä. Auton mukana on AKK:n katsastuskortti. Auto myydään sellaisenaan ja maksu sekä nouto tulee tapahtua 7vrk arvonnan päätyttyä. Auto sijaitsee Lempäälässä.

Autolla on ajettu Kardaanikunkku 2019 jonka jälkeen auto siirtynyt seuran omistukseen seuran jäsenen tekemän ostotarjouksen kautta. Autossa on volvon moottori (ei tarkempaa tietoa), volvon vaihdelaatikko (ei tarkempaa tietoa), 45mm kaasuttimet, peltipakosarja, toyota (todennäköisesti hiacen) perä. Auto on ollut viimeksi käynnissä ja ajettu talliin syksyllä 2019.

Ostotarjouksen autosta voi tehdä täyttämällä ostotarjous lomake ja toimittamalla se hallituksen jäsenelle tai sähköpostitse henkilökohtaisesti, sähköpostista tulee selvitä ostotarjouksen tekijän nimi ja motorsport -id numero. Seuran jäsenyys tarkistetaan.
Seuran hallitus täyttää tämän sähköpostin perusteella ostotarjouslapun joka lisätään mukaan arvontaan.
Sähköposti: lemua@lempaalanua.net